I když by se někomu mohlo zdát, že jsou si nejrůznější firmy velice často podobné pomalu jako vejce vejci, že někdy mají ty s obdobnou nabídkou vlastně tytéž kvality, je to jenom zdání. Nikdy se nám nemůže stát, abychom potkali dva podniky, které jsou navlas identické. Někdy jsou tu rozdíly třeba i v pouhých detailech, někdy jsou naopak klidně i zásadní, ale vždycky se aspoň nějaké najdou. A co z toho pro veřejnost vyplývá? Hlavně to, že by se lidé měli zajímat o podrobné informace, aby věděli, na kterou z nabídek vsadit a které se spíše vyhnout. A protože je nad slunce jasné, že lidé nemají všude přístup a nikdo nepracuje ve všech obdobných firmách zároveň, je třeba se po realitě pídit.
Kde se najdou informace?
Informace, jak na tom, která firma je, se pochopitelně dají nalézt leckde. Jenže jsou takové informace obvykle roztříštěné a kusé, to podle toho, kdo z hodnotitelů kde žije a kam má přístup, kde může nebo chce své poznatky publikovat. A tak se dělají odpovědné závěry skutečně dost těžko. Pokud se tedy někdo nezajímá o ucelené recenze firem, jež už jsou na internetu také dostupné. A jež umožňují lidem podniky hodnotit a také se o nich dost dozvídat.